21 Ağustos 2011 Pazar

BAĞIŞLA BENİ

Sılayı gurbete çevirdin bana
Gülemem sevdiğim hasretim sana
Senden ayrı geçen gelecek güne
Günaydın diyemem bağışla beni
          * * *
Daldan kopan çiçek gibi solgunum
Sen yok isen ben dünyaya dargınım
Gece gündüz uyuyamam durgunum
Gülemem sevdiğim bağışla beni
         * * *
Teninin kokusu duyuda gülde
İsmin unutulmaz gönülde dilde
Kader dediğimiz ellerimizde
Çizemem sevdiğim bağışla beni
          * * *
Aramıza engel koydun yol koydun
Ayrılığı çare bilen sen oldun
Beni benden değil ellerden sordun
Dilemem sevdiğim bağışla beni
        * * *
Yüce dağda boran olur kar olur
Seveni ağlatan neden yar olur
Söylenmedik sözler sende sır olur
Bilemem sevdiğim bağışla beni
          * * *
Der misin sevgiler sözlerde yerde
Seven gönül niye dursun gurbette
Sevde denen baldan tatlı şerbette
Ölürüm sevdiğim bağışla beni
           * * *
Karlıdağ'ım uzaklardan bakarım
Kayan yıldız olsan uçar tutarım
Tutsak sular gibi göle akarım
Dönemem sevdiğim bağışla beni.

1 yorum:

Turgut ibiş dedi ki...

Güller arasında güzel yazmışsın,
Seven ile sevileni bilmişsin.
Sivralan'dan buralara gelmişsin
Bağışlarım seni aşık Ali bey.